
Lexus
Lexus kwam bij Plustouch met de vraag hoe ze meer (potentiële) klanten konden warm krijgen voor een Lexus tijdens de presentatie en onthulling van een nieuw Lexus model, de UX.
Hoe hebben we deze vraag uitgewerkt:
Met het nieuwe Lexus model, de Lexus UX zijn ze op tour gegaan door heel Nederland en hebben zo'n 15 verschillende plekken en beurzen bezocht. Bij deze onthulling had Lexus mensen uitgenodigd om aanwezig te zijn.
Samen met Lexus hebben wij een actie en concept bedacht hoe we bezoekers warm konden krijgen voor ook andere Lexus modellen.
Op zuilen die verrijdbaar waren stond een prijsvraag die men kon winnen. Een diner bij een sterren-restaurant voor twee personen. Deze twee personen werden opgehaald door een Lexus met chauffeur en ook thuis gebracht.
Ook was er de mogelijkheid om op lokatie je favoriete Lexus model te configureren. Kies een kleur, interieur, wieldoppen enz. en de prijzen kwamen gelijk tevoorschijn. Deze configuratie kon je via de zuil mailen naar jezelf (of iemand anders).
Verder kon je een proefrit aanvragen en inplannen bij een gewenste dealer of een folder aanvragen die thuis gestuurd werd. Door alles technisch te koppelen, kwamen deze aanvragen bij Lexus binnen en konden ze iedereen goed helpen.
Het Resultaat
We hebben op 15 beurzen en showrooms gestaan.
-
er zijn ruim 3000 configuratie mailtjes verstuurd.